نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6461
-
الف
+

مریم کاویانی: نقشم در سریال «او یک فرشته بود » را دوست داشتم

«مریم کاویانی» درباره کرکتر خود در این سریال و داستان آن سخن گفت.

«مریم کاویانی» درباره کرکتر خود در این سریال و داستان آن سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مریم کاویانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «او یک فرشته بود» شاهد بودند ، در یک مصاحبه با بیان این که با بازی در سریال «او یک فرشته بود» شناخته شد ، درباره کرکتر خود در این سریال و داستان آن سخن گفت.

«مریم کاویانی» درباره سریال «او یک فرشته بود» که به تازگی نشر آن از تلویزیون آی فیلم 2 به پایان رسیده گفت: این سریال قصه نو و جذابی دارد.در واقع این سریال اولین قصه ماورایی بود که در تلویزیون ایران روی آن کار شد و به ماجرای شیطان، نفس، وسوسه و ... می پرداخت.

وی با اشاره به این که در ساخت سریال «او یک فرشته بود» از جلوه های ویژه کمپیوتری استفاده شد ، گفت : این موضوع خودش سختی‌هایی را ایجاد می‌کند چرا که این کار ظرافت خاصی می‌طلبد و لازم است که از فناوری‌های جدید بهره گرفته شود.

«کاویانی» درباره دلیل قبول کرکترش در سریال «او یک فرشته بود»، به فارس گفت: دلیلش این بود که در این کرکتر تا اندازه بسیار زیادی مشکلات زنان مطرح می‌شود. بعد از نشر این سریال متوجه شدم که بسیاری از زنان جامعه ما با این نقش همذات پنداری کردند. این بازخوردها نشان می‌داد که در انتخابم اشتباه نکرده‌ام.

وی در ادامه نیز افزود: در سریال «او یک فرشته بود» برای اولین بار چهره من به مردم معرفی شد.در مورد «او یک فرشته بود» باید بگویم که کرکترم را دوست داشتم و از روز اولی که در ماه رمضان نشر شد تأثیرش را در جامعه دیدم و به همین دلیل از اینکه این نقش را ایفا کردم، راضی‌ام.

وی در پایان گفت: ژانرهای اجتماعی و درام را دوست دارم. سریال‌های طنز را هم می‌پسندم اما کارهای اکشن را دوست ندارم و نمی‌توانم با آن ها ارتباط برقرار کنم.

«مریم کاویانی» زاده ۱۳۴۹ خورشیدی در اهواز، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در حرفه بازیگری از سال ۱۳۸۳ خورشیدی با فلم «اسپاگتی در هشت دقیقه» آغاز کرد.

او با نقش آفرینی در سریال «او یک فرشته بود» در نقش همسر «حسن جوهرچی» به شهرت زیادی رسید.

بعد از آن نیز در سریال های «روزگار قریب» ، «خط‌شکن» و «فاصله ها» به ایفای نقش پرداخت. 

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «او یک فرشته بود» 
بازیگر سریال «او یک فرشته بود»: نقش های خوبی به من پیشنهاد نمی شود!
بازیگر سریال «او یک فرشته بود» : در زندگیم بارها عاشق شده ام+ویدیو
م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر